No5

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Fam A&O - 12 november 2009 20:58

Snart fredag igen! Veckorna bara försvinner och snart är trista november över. Igår började jag dagen med vaccinera mig mot "svinis". Stickrädd som jag är var jag något nervös när det var min tur, men sprutan kändes ingenting!


Fick vänta en kvart efteråt och stämningen i väntrummet var något stel. Småpratade med några och bl.a med en dam som oxå kommit dit för det hade blivit vaccin över och skulle ut och resa. Artig som man är frågade jag vart hon skulle åka. Fick ett ganska oväntat svar och det var: NORRKÖPING :-).


Efteråt blev det en promenad och sedan lunch med mamma & pappa. Mysigt! Tack!


Kände mig trött och seg, men framförallt började armen värka. Passade på att vila när Oliver sov och det blev två hela timmar!! Tur att Albin blev hämtad av Ellas pappa från dagis annars hade jag missat det.


Hämtade hem Albin från Ella! Både Albin och jag tackar för gårdagen! Verkligen glada över att fått lära känna er!


AJAJ! Armen värkte riktigt ordentligt och hade svårt att sova. Kändes som man fått en rejäl smäll.


Imorse skulle vi åkt till Linda och tvillingarna, men Linda var kass efter sin spruta. Hoppas att du mår bättre nu! Istället åkte vi till Lisa och Felicia och åt frukost och söta Felicia visade mig och Oliver alla sin saker. Ser fram emot att kolla in ert hus senare i år!


    


Hann med en sväng på stan och även idag blev det lunch med mamma.


Dagishämtning och sedan hem till Svante. Hela järngänget var på plats! Det är så kul att barnen leker så bra ihop. Tackar för leken och mellisen! Sorry för micron......


Äntligen fick vi alla barnen på bild :-)

  


Marcus skulle på handboll, så ingen kock hemma. Det fick bli thaimat och det var inte helt fel!


NÖFF NÖFF

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards