No5

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Fam A&O - 24 november 2009 11:45

Igår förmiddag var allt som vanligt, men framåt lunchtid blev Albin sämre och sämre. Så fort han blir förkyld sätter det sig på luftrören och han får en elak hosta. Han lade sig på soffan och sov i tre timmar - då är han SJUK!


Framåt kvällen blev jag dålig och kände mig riktigt risig. Marcus skule egentligen åkt till Stockholm, men stannade hemma och passade upp oss istället. Hade nog brutit ihop om han inte varit hemma för på kvällen hostade Albin så mycket att han kräktes fyra gånger. Stackarn!


Vi lade han på en madrass inne hos oss och han sov faktiskt väldigt bra inatt. Imorse var det jag som hade ont i hela kroppen. Hade man inte blivit vaccinerad kunde man trott att detta var "svinis".


Marcus stannade hemma på förmiddagen och tog hand om oss. Efter lite frukost på sängen och lite vila kändes det något bättre, så jag skickade iväg Marcus till jobbet.


Albin är pigg idag, men är hemma från dagis för att kurera sig ordentligt.


Verkar inte särskilt sjuk;

  

Oliver hänger gärna där brorsan är;


Vädret verkar vara kanon, så vi får försöka ta oss ut i trädgården en stund.  


Stina välkommen tillbaks i bloggvärlden ;-)!! KUL!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards