No5

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Fam A&O - 19 november 2009 18:53

Ser fram emot att snart slänga mig i soffan och kolla fjärde filmen med Johan Falk, men först ska dagen summeras.


Oliver vaknade strax efter fem och det verkade som om han inte ville somna om. Tänkte inte ge mig för jag går inte upp så dags. Till slut fick vi honom att somna om i vår säng och vi fick sova till strax efter sju. Helt ok!


Känt mig mycket piggare idag och huvudvärken är borta. Behövde nog några extra timmars sömn.


Idag följde Svante med oss hem efter dagis. Faktiskt lite försiktiga till en början, men när Ester kom och ville vara med blev det lite mer fart. Oftast är det lättare när dom är tre och leker. När dom är två behöver man bland hjälpa dom på traven att komma på vad som ska lekas. Oftast är det bättre om det är en blandad grupp av tjejer och killar.


  


Kanonbra lek idag!


Oliver vill numera äta själv - drygt. Men idag var han så envis, så han fick göra det. Det blev lite kladdigt.......


  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards