No5

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Fam A&O - 20 januari 2010 20:44

Har inte hänt så väldans mycket senaste dagarna. Oliver mycket piggare och sover mycket bättre   . Dock äter han inte särskilt mycket - så drygt. Man vill ju att ens barn ska äta!!


Ännu en bowlingmatch har vi hunnit med och den här gången spelade vi med Ella och hennes mamma. Ellas första gång och hon har nog en framtid inom bowling ;-). Sedan var det lek för Albin hemma hos Ella.


Idag ramlade Oliver i hallen och slog tänderna i klinkersen. Hör dunsen fortfarande i mitt huvud. Vågade knappt titta på honom. Tandköttet blödde rejält och Oliver skrek. Genomsvettig kastade jag mig i bilen och åkte till Folktandvården som hade STÄNGT kl.13!!!   


Ringde till stan som har akuttider och fick en tid senare på em. Eftersom det snöade och jag som inte har några glasögon (överkörda) kände inte för att köra till stan, så jag ringde och frågade om det var ok att vänta till imorgon och ta honom till folktanvården här i byn istället. Så imorgon blir det röntgen.....hoppas hoppas att inget har kommit till skada.


För er som gillar smycken kolla in den här hemsidan;

http://www.littleujewelbox.blogspot.com/




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards