No5

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Fam A&O - 5 april 2010 18:36

Påskafton = golfledigt. Synd egentligen för det var kanonväder. Vi hann vara ute en stund på förmiddagen och sen åkte jag och svägerskan och kollade på Carinas fina konstutställning.


Efter Olivers vila åkte vi till bowlinghallen och mötte upp resten av familjen. Där traffade vi även på stora delar av mina lagkamrater från förr. Möhippa stod på schemat!!


  


Bowlingen gick katastrof för min del!

    

  

  


Efteråt bjöds det på påskmiddag hemma hos mina föräldrar. Fullt ös! Tack för påskmiddagen och barnen tackar för dom fina kläderna i påskägget! Nu längtar vi till sommaren, så vi får använda kläderna :-).


Igår var det hur trist väder som helst. Vi hade inte lust till något, så vi hade en hemmadag då vi inte gjorde ett skit. Låter kanske trist, men det var ganska skönt.


Idag stack Marcus efter lunch för att kolla på fotboll och sen direkt vidare för att titta på handboll.


Vi andra har hunnit vara ute och leka med grannarna en stund. Största lyckan var nog när glassbilen kom - då känns det som sommaren är inom räckhåll!







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards