No5

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Fam A&O - 24 oktober 2010 08:31

Dags för en rapportering av dom senaste dagarna. Såklart är det mest dagislämning, jobb, dagishämtning, lek med barnen och sen stupar man i soffan som det ser ut just nu.


Klart att vi hunnit med en hel del skoj oxå!


Albin och Marcus har fått besöka nya arenan i stan och det var en stolt Albin som kom hem med en snygg orange tröja som alla i publiken hade fått. Laget i stan har verkligen fått ett riktigt fans.

  


I veckan har jag lyssnat på Skinnarmo - vilken kille! Vilket psyke! Där har man en hel del att lära sig.


Veckans skräll är nog ändå min träning i fredags kl.07:00 Gick på ett indoor walking pass. KUL! En träningsform som skulle passa mig.


Efter dagis i fredags var vi ett gäng som hämtade samtidigt och det skulle såklart lekas mer. Det slutade med att vi var sju barn här hemma - fullt ös, men kul.


När alla barnen åkt hem kom "trean" in och vi beställde hem en pizza och drack gott vin - perfekt fredag!



Igår åkte jag och Albin in till stan för att kolla på vinterkläder. Sandra med barnen var oxå i stan och vi fick trevligt sällskap hela eftermiddagen. Tyvärr inga vinterkläder till Albin, men lite nytt till mig själv :-).


En god fonduemiddag och en film fick avsluta lördagen!


Dags att kolla på resa - vill ha något bokat till våren! Marcus vill gärna åka till Cypern...... tål att tänkas på!


     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards