No5

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Fam A&O - 15 september 2009 21:37

Precis skickat hem mina gäster som har varit här på Gangstarparty. Tycker dom har fina kläder - enkla och stilrena. Det gillar jag! Tyvärr var det mycket som var slut i kollektionen. Lite blev det shoppat i allafall.


Bland annat har jag köpt den här fina dressen till Oliver från Gangstar;

  


Det var kul och samla lite folk och fika och tjata lite. Tack alla för att ni kom! Tänk vad många nya människor man träffar bara för att man har barn. Människor man aldrig skulle ha pratat med annars - SKITKUL!!


Blev lite avvis på Stina som hade varit på hippa utan mö. Hur kul lät inte det? Hade gjort en massa skojiga saker. Nu har jag bestämt mig för att göra ett försök att fixa detta - hoppas att du hjälper mig Carran :-).


Imorgon ska Albin följa med Ella hem från dagis och leka. Han ser verkligen fram emot detta. Han hoppas att hon har prinsesskläder, så ska han vara riddare. Gullungar!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards