No5

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Fam A&O - 13 mars 2009 19:05

En mycket bättre dag idag än igår! Oj va trött jag var..... Tur att det var fint väder så man kände sig något piggare.

Inte kul när barn är sjuka! Stackars Albin hostar och hostar.

Hans hostmedicin började ta slut, så jag ringde vårdcentralen för att få ett nytt recept. Dom tyckte att vi skulle komma dit, så dom kunde lyssna på honom.


Många protetster från Albins sida när vi skulle till doktorn.

- Det är farligt!

- Jag stannar hemma!

- Jag sitter kvar i bilen!


Till slut lyckades jag få med mig honom in till doktorn. Doktorn fick knappt lyssna på honom eller titta i öronen, men till slut insåg nog Albin att han inte hade något val. Skulle han få åka hem igen var det lika bra att göra som doktorn sa.

Det visade sig att han hade bronkit och öroninflammation! Vilken tur att vi åkte dit. Albin har inte sagt ett ljud om att han har ont i öronen eller i bröstet - en tålig kille!


Hade fått ett recept av grannen på bröd och fick för mig att detta skulle vi testa. Albin blev glad som skulle få kladda med deg och mjöl.














                                            










 

































Får bli godkänt för att vara första gången som jag bakar bröd.

Albin satsade nog mer på att mjöla ner sig själv och golvet så mycket som möjligt.


Kolla in vår lilla coola kille!!






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards