No5

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Fam A&O - 19 augusti 2009 21:52

Igår var det dagistime för Albin! En mycket förväntansfull kille som tjatade om att få åka till dagis. Tyvärr får jag inte lämna honom vid sju, så det blev en lång väntan till halv nio :-).


Det var en stolt kille som klev in på dagiset och det första han gjorde var att ta av sig byxorna för att visa sina kalsonger. Berättade stolt att nu var det slut med blöjan. Vi tog blöjan första semesterveckan och det har gått förvånansvärt bra. Albin har slutat med blöja ett antal gånger sen förra sommaren, så man har varit glad för varje dag som gått den här gången.


Albin är otroligt äckelmagad och har lite svårt för sitt eget bajs. Han klöks varje gång och skulle nog helst vilja slippa bajsa. Har skett en del pinsamma situationer, men vi peppar honom varje dag och hoppas att han snart ska komma över det.


På kvällen hängde jag med en kompis på Gangstarparty. Blev glatt överraskad. Mycket fina kläder och framförallt till killar. Annars brukar det alltid finnas mest till tjejer. Så i mitten på september blir det Gangstarparty hemma hos mig.


Idag hämtade jag Albin lite tidigare för att vi skulle åka till Carina och fika. Det blev glass och gräddbullar till Albins glädje. Fick kolla in det nya köket - mycket snyggt! Hanna och Doris var oxå på besök. Kul när vi är så många som är hemma om dagarna.  

Vid middagstid åkte vi hem till morfar som var ensam hemma. Vi fixade ihop lite pasta och falukorv.


Eftersom mamma och pappa snart flyttar ifrån huset hittas det många roliga saker.

Kolla in den här bilden. Hur snygga är vi inte här :-)!

Hittade även en del brev. Här ett som jag skrivit till Maria och hennes kompis. Frågan är om ni uppfyllde mina krav?

Hittade även det här brevet som jag och Maria har skrivit till tomten.

Fann även brev som Marcus skrev till mig innan vi "officiellt" blev tillsammans. Kul att dom fanns kvar! Inget som kommer visas här ;-).



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards