No5

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Fam A&O - 12 augusti 2009 22:15

I måndags åkte vi till stan ännu en gång för att kolla skor till mig och prata med resebyrån om ev. resa till Florida.


Skorna hittade vi till slut. Nu har jag skor till mitt eventuella bröllop ;-).


På kvällen kom en av mina barndomsvänner och hennes man på besök. Så kul och ser er och det verkligen strålar om er!! Ser fram emot att träffa miraklet som ligger i magen :-).

Det blev grillat och självklart en glass till efterrätt. Det blev inte den lilla glassen heller för vissa - haha.

Passade på att ta en sightseeing i byn.

Lycka till!


Tisdagen = TRÅKDAG!! Inte ens värt att skriva om den dagen.......

Förutom på kvällen då vi bokade vår Floridaresa - YEHAA! Tänk att Albin ska få fira sin födelsedag i Florida och Olivers första utlandsresa blir dit. Inte illa!! Får väl gå i flygterapi nu - hatar verkligen att flyga. Tur att det är hela familjen som åker. Ska bli en otrolig upplevelse. Vi stannar i 16 dagar och kommer hem strax innan jul.


Idag fick vi besök av Hanna & Doris. Det blev muffinsbak, promenad, lunch och kaffe. Teo kom hit och lekte med Albin. Marcus fixade lite här hemma.


Senare fick vi besök av farmor & farfar som ska passa barnen i helgen. Jag och Marcus åker till Stockholm för att gå på bröllop. Tänk en hel helg utan barn! Skönt, men samtidigt vet jag att jag kommer sakna ihjäl mig efter dom på söndagen.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards