No5

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Fam A&O - 4 januari 2009 19:36

Nu har Oliver funnits hos oss i 10 dagar! Tycker redan att han blvit så mycket större..... Dagarna ser ganska lika ut. Oliver sover än så länge mesta delen av dygnet. För Albin är LEKA väldigt viktigt, så man försöker ägna så mycket tid som möjligt åt Albin just nu.


Albin har stora framtidsplaner ;-).



Blivande konduktör?



Eller pizzabagare?



Brandman?



Doktor?

Ja vi får väl se vad det blir.


Måste nämna en kul sak som Albin sa igår.

Igår sa jag till Albin att hela familjen skulle bada och då svarar Albin,

- Vilket sammanträffande!

hahaha - inget jag brukar säga här hemma i allafall.


Idag tog jag mina små grabbar och åkte till mamma & pappa för att äntligen få äta lutfisken som jag blev snuvad på på juldagen. Mums - det var gott! Tack för maten! Marcus fick ledigt från marktjänsten här hemma och åkte iväg och tränade. Det var han värd efter allt han har gjort och gör för oss här hemma.


Känner mig bättre och bättre för varje dag. Börjar bli riktigt rastlös, men det är väl bara att försöka ta det lugnt. Känns som man börjar närma sig sitt vanliga jag igen!


´


Här är en bild på mina guldklimpar! Jag är så lycklig som fått två så fina barn!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards