No5

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Fam A&O - 12 september 2012 19:42

I torsdags förra veckan vaknade jag av smärta i nacke och axlar. Smärtan strålade upp i huvudet och med lite värktabletter och tigerbalsam blev det ngt lindrigare. Vet inte riktigt vad kollegorna tyckte om den härliga doften av tigerbalsam som spred sig :-).


Massage bokades till fredagen för att få bukt med låsningen i nacken och axlarna. Herregud vad ont det gjorde och gick därifrån yr och illamående. Bäddade ner mig en stund och när jag sedan vaknade var det betydligt bättre.


Fredagkväll var vi i bowlinghallen och barnen bowlade med mormor.

 


Morfar var hemma och fixade middag så den stod på bordet när vi hade bowlat klart. Tack!!


I lördags bestämde vi oss för att bara vara hemma och barnen lekte med kompisar medan jag pysslade med mitt här hemma. Hyrfilm och en varsin kompis på besök för att lördagsmysa med film och godis.


Det blev inte bara film det hanns med lite annat oxå;

 


I söndags var det golfträning för Albin och kalas för Oliver hos Elsa. Grattis Elsa på 4-årsdagen!!!


Marcus kom hem på eftermiddagen, men inga priser med sig från släktgolfen. Däremot kom han trea i bank SM och en fin korg med goda viner och ostar kom han hem med - inte illa!


I tisdags stod det höjdhoppstävling på friidrottsschemat för Albin. Inte riktigt Albins gren, men han gjorde ett tappert försök.

 


En medalj för förra veckans tävlingar,

 


Igårmorse ville Albin göra sig fin i håret och går in i badrummet och tar Marcus hårvax. Oliver tittar konstigt på honom och frågar mig vad han håller på med. Jag berättar för Oliver att han ska göra sig fin i håret för tjejerna på skolan. Albin hör mig och berättar att så är det - måste vara fin för tjejerna!!   




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards