No5

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Fam A&O - 21 september 2011 18:23

Här har det varit snurrigare än vanligt. Började för någon vecka sedan då jag började känna mig lite yr vid allt för kraftiga rörelser av huvudet och sen har det bara ökat. Lock för ena örat - sjukt störigt.


Droppen var i fredags då jag var på after work och efter tre glas vitt vin snurrade det rejält. Alla trodde säkert man var galet packad...... ytterst genant!


Dagen efter kändes det som värsta baksmällan och jag tog mig knappt upp ur sängen. Lördagen som var fullbokad för Albin. Start med fotbollsträning, kalas och ytterligare ett kalas innan hela familjen skulle gå bort till fam E/L. Marcus ägnade dagen till skjutsa Albin till diverse aktiviteter.


Albin hemkommen från superhjältekalaset;

 

Själv masade jag mig upp och kom i hygglig form som tur var till vi skulle iväg. Avstod dock vinet - vågade inte riskera samma sak igen.


Tack fam E/L för en supertrevlig kväll!!


Söndagen åkte jag och Albin till korthålsbanan där det skulle vara avslutning på Albins golf. 9 hål gick vi tillsammans med Sandra och Svante. Tålamodet var väl inte det bästa och själv slutade man spela efter tre hål. Killarna skötte sig bra emellanåt och sämre ibland :-). En grillad korv och prisutdelning avslutade golfsäsongen för i år och förhoppningsvis vill Albin fortsätta spela även nästa år.


Marcus och Albin åkte sedan och kollade på hockey och jag & Oliver åkte till Olivers gympa.


Helgen försvann som vanligt på ett kick!


Måndagen ringde jag sjukvården och fick en tid till dagen efter. Var bara tvunget att ta reda på varför det snurrar så förbannat.


Har lärt mig att man inte ska googla på sina symtom iallafall. Åkte till läkaren med tro att man hade ms, hjärntumör m.m Det visade sig som tur var att jag hade en muskelinflammation i nacken som påverkar balansnerven och det kunde absolut ha gjort att jag blev så kass av vinet. Nu knapras det panodil och nästa besök blir till sjukgymnasten för att bli kvitt inflammationen.


Idag kom Albin hem med skolfotona - kan nog inte riktigt ta in att han faktiskt har börjat skolan. Känns overkligt att skicka iväg han till kompisar och säga att han ska vara hemma en viss tid utan att behöva hämta honom. Vad hände liksom?? Han föddes ju nyss.........


Min fina killes första skolfoto;

 

Idag sa han - tänk att jag inte ville börja skolan innan - det är ju det roligaste som finns!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards