No5

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Fam A&O - 14 augusti 2011 18:24

Jaha då var sommarsemestern slut för det här året...... iallafall för min del. Marcus är hemma några dagar till tills dagis och skola börjar.


Semestern avslutades med en sporthelg för Albin. I fredags åkte Marcus & Albin till fotbollslägret som en klubb i stan hade ordnat genom att ha köpt ett paket från fotbollsförbundet. Tröja och boll i landslagets färger var det första man fick och bara det var en stor grej för killarna och tjejerna.


Från kl.09:00 - 16:00 tränades det, åts och lektes. En mycket nöjd kille som kom hem!


Oliver och jag höll oss hemma och tvättade alla strandsaker och sommarkläder - känns inte som dom kommer till användning mer. Kan ju alltid hoppas!


På eftermiddagen lämnade jag Oliver hemma hos William och mötte upp mamma, pappa och syrran för en golfrunda. Vann kanske inte skinsen, men vann i bollen :-)!


Tack till "trean" för hjälpen med Oliver!


Lördagmorgon åkte Marcus till golfbanan och jag och barnen åkte till fotbollslägret. Oliver hängde med nästan hela dagen, men tröttnade efter lunch och åkte hem till mormor & morfar och vilade upp sig.


Jag satt i stort sett hela dagen och följde träningen. Under dagen kom farmor & farfar och mormor & morfar förbi för att kolla in fotbollskillen!


Vilka duktiga killar och tjejer och otroligt duktiga ledare. Mycket bra ordnat med allting och vi är så tacksamma för att C-A:s föräldrar tänkte på Albin, så han fick vara med! Tack från Albin och oss!!


            


Lägret avslutades med diplom och en godispåse!


Trötta och hungriga åkte vi till mormor & morfar som bjöd på middag! Tack snälla! Sen blev det hemgång och där hamnade vi efter dusch och bad i soffan och bara tog det lugnt.


Idag söndag - ingen ångest för jobbstart! Kan kanske bero på att man ska börja nytt jobb, så det känns bara kul.


På förmiddagen fixade vi lite tvätt och barnen hjälpte Marcus ute i trädgården.


 

Efter lunch stack jag och Albin till golfträningen som startade igen efter sommaruppehållet. Albin sa idag att golfen var det roligaste - det gillar vi :-)! På golfbanan kunde Sandra, Malin och jag njuta av en kopp kaffe och prat i lugn och ro - det gillar jag :-)!


   Dags att leta resa till Florida - vill ju inte missa bröllopet nästa vår   !!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards