No5

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

lopp - fest - lek - Trevlig midsommar!

Av Fam A&O - 21 juni 2011 22:27

Nu räknas dagarna ner till semestern!


I förra veckan sprang barnen borettloppet som var 400 meter och allt överskott skänktes till barncancerfonden. Barnen superladdade och flera av kompisarna fanns på plats.


           


Gymkortet har tittat fram, så det blev ett besök innan jobbet. Två av mina kollegor var oxå på plats och körde hårt med mig ;-).

Shit vilken träningsvärk.........


Det blev oxå en träff med nya jobbet. Grillat och roliga tävlingar var det som gällde.


I fredags åkte Albin på sommarfest till Ella. Lekar, grillat, bad och en massa andra skojigheter hade det varit på festen. Tack till Ellas mormor & morfar som fixde med festen! Albin väldigt nöjd med sina nya flip flops :-).


När Albin var på fest passade vi på att handla inför vår kommande sommarfest - NEJ det blir inget bröllop ;-).


Fotbollsavslutning för Albin på lördagen sen lek hemma hos Isak. Vi andra passade på att ta en tur till stan för att utföra några ärenden.


Oliver var sugen på glass så han fick välja en glass och han skulle bestämt ha en piggelin. Jag och Marcus tog en varsin tip top. Jag öppnar Olivers glass först och sen min och när jag öppnat min utbrister Oliver;

- FUSK!!

Undrar vad det är för fusk? Jo, då är det att jag fått en större glass än honom....... Snäll mamma byter glass och får gå och äta på en piggelin istället för en tip top.


En lugn lördgakväll softandes framför en kass film.


Söndag morgon åkte Marcus för att spela golftävling med sin mamma. Albin hade avslutning på golfträningen och snälla mamma & pappa följde med honom, så kunde Oliver få vila på hemmaplan. TACK!


Lek med Isak för Albin och lek med William för Oliver.


Äntligen en vunnen tennismatch!!


Måndag morgon användes gymkortet igen - ska det komma till användning tro??


Igår startade sommarens simskola. Utomhusbadet som gäller och vädret var inte på sin bästa sida, men det brydde sig inte barnen om.


Nu ser vi fram emot en trevlig midsommar och en härlig semestervecka på Öland tillsammans med familjen E/L. Huset lämnar vi till mina föräldrar som får passa på att njuta av trädgården :-).


Trevlig midsommar!






  

 
 
Ingen bild

Marcus

21 juni 2011 23:31

Stolt att se sin son springa i rött och svart.
Och då har man ändå inte varit med i klädvalet...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fam A&O - 9 juli 2013 21:35

Vi tog ledigt förra måndagen för det var beachsoccerturnering för Albin och hans lagkamrater. Bra kämpat av alla och tror killarna tyckte det var riktigt skoj.       Albin och Oliver gick sedan sina sista dagar på fritids och dagis innan det ...

Av Fam A&O - 24 juni 2013 20:06

Skolavslutning 14 juni 2013. Besök i kyrkan och det här året ville mormor & morfar vara med och sjunga "Den blomstertid nu kommer".     En stolt kille som slutade "ettan" och inte missat en skoldag sedan han började skolan.     Morfar...

Av Fam A&O - 10 juni 2013 20:35

Efter att ha vabbat två dagar var Oliver på benen igen. Inte de jobbigaste dagarna man har varit hemma och vabbat. Vädret har varit på sin bästa sida och de bleka benen fick sig lite färg ;-).     Ledig dag på onsdagen och vi åkte till skogen ...

Av Fam A&O - 4 juni 2013 09:33

En ledig fredag och avfärd mot Göteborg för att möta upp vännen Stina. Det var äntligen dags för vår årliga träff som kanske blir halvårstärffar framöver... eller? :-). Fick sällskap i bilen av syrran som passade på att besöka sina vänner i Görebor...

Av Fam A&O - 27 maj 2013 21:15

Fyra månaders uppehåll från bloggandet. Har funnits många anledningar till varför jag inte har skrivit. Det har nog varit den tyngsta vintern på länge. Februari började med en rejäl influensa och det tog lång tid innan jag repade mig helt. Tappade lu...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards