No5

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Fam A&O - 5 maj 2010 12:52

Veckan började med en riktigt dryg natt. Oliver kunde inte sova pga allt kliande. Verkade även som Albin var ganska trött och slappade framför TV:n på förmiddagen.


Som tur var ville Ella leka på eftermiddagen. Vi hade tur att glassbilen kom förbi och glassen gjorde att vi vaknade till liv. Tyvärr köpte jag fel glass enligt Ella ;-), men det verkade som glassen jag köpt var ok ändå för den åkte ner snabbt :-).


  


När William kom hem från dagis var det två barn som genast ville in och leka. Varför är det roligare hos någon annan?


Tur att William ville leka lite hos oss :-).

  


Marcus och Peter bestämde sig för att ta bort en del av staketet som var trasigt mellan våra tomter. Femman och trean är inte kända för att vara så händiga som sjuan, men här visade dom minsann att dom oxå kan :-)! Dock med hjälp av lånade verktyg från sjuan - TACK!


  


Nu kan barnen springa mellan tomterna utan att springa ut på gatan eller skada sig på det trasiga staketet. Snyggt jobbat!


Natten mellan måndag och tisdag var inte heller något vidare och jag var duktigt trött. Som tur var kunde Marcus lämna Albin på dagis, så jag slapp stressa iväg.


Vi gjorde INGENTING på förmiddagen!!


Mamma dök upp efter jobbet och passade barnen en stund till Marcus skulle komma hem. Själv åkte jag till barndomsbyn för att träffa min gamla fotbollstränare som kommit på besök till byn. Hanna, Carina och Jossan var oxå på plats! Hanna hade bjudit in oss och bjöd på en smarrig lasagne!! Tackar!


Självklart pratade vi gamla minnen och många skratt blev det.


Här är vi snyggingarna från förr;

20 år senare ;-)


  


En bättre natt som tur var, men även denna förmiddag tar vi det väldigt lugnt.

  


Snart dags att hämta stora killen!

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards