No5

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Fam A&O - 2 april 2010 16:04

Innan det var dags att beträda golfbanan igår tog jag med barnen till golfbanan för att jag och Albin skulle slå några bollar på rangen och äta lunch. När jag parkerade bilen tyckte det äldre paret att det såg lite jobbigt ut med två barn, barnvagn och golfbag och lägger en kommentar om att det där måste ju vara jobbigt.............. skit ni det!!


Passerar driving range och typ alla slutar slå och glor på mig och ser väldigt roade ut över att jag ensam mamma kommer med två barn. Hade det varit en pappa som kommit med sina barn hade ingen brytt sig. Kände mig fruktansvärt uttittad och som tur var så dom få slagen jag slog satt - hehe. Albin var jätteduktig och tyckte det var superskoj.


  

  


Marcus kom och hämtade barnen så jag kunde ut och spela. Äntligen har golfsäsongen satt igång - hoppas på lite mer spel i år!


Resultatet är inget att skriva om, men kom delad etta i sällskapet.


Pappa in action!

  


Mamma här kan du analysera din sving ;-)

  


Brukar sätta mina utslag, men inte den här dagen. För en gång skull var puttningen ok.

  


Efter golfen kom svärmor och svärfar på besök. Lämnade påskägg till barnbarnen och inte var det några små ägg!! Fullt med bollar, och ett mål som dom kan ha i trädgården och såklart en massa godis - LYCKA!


  

  


Vi beställde hem mat och sen hamnade vi framför nintendot. Tror faktiskt att mina svärföräldrar tyckte det var skoj.


Idag är Marcus på golfbanan. Sällan han gör dåligt resultat, så lär få stryk.


Maria och Pontus dök upp på eftermiddagen och vi har hunnit med en fika, utelek och nintendo.


    


Nu väntar vi på golfgänget och laxen är i ugnen - mums!


  





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards