No5

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Fam A&O - 30 mars 2010 19:38

Sovmorgon idag oxå - gillar verkligen att vi ändrat klockan :-). Fick väcka båda barnen, så vi skulle komma i tid till dagis.


Mötte Sandra i affären - händer väldigt ofta efter dagislämning att vi ses just där :-). Sandra skulle till stan och fick mig att oxå bli sugen på en tur till stan. Nya bågar hade kommit in och ville gärna åka in och prova, så efter frukost åkte jag och Oliver in.


Äntligen är nya glasögon beställda. Var nöjd med bågarna som dom hade beställt till mig. Sandra kom förbi och tyckte till och då var det mycket enklare att ta beslutet och beställa. Suveränt!


Vi hann ta en lunch med småttingarna och kolla lite andra butiker oxå och såklart en "latte" innan det var dags för dagishämtning. Med mig hem fick jag ett par nya löpardojor och ny löparoutfit! Nu j_vlar! Sjukt taggad och speciellt med ny outfit vill man genast ut. Tack Ellas pappa för experthjälpen!


Hämtade Albin och Ester som skulle följa med hem och leka. Två glada och fulla med energi. Proppade i sig en massa mellis innan vi gick ut och lekte i det fina vädret.


  


Efter en massa springande och lekande satte vi oss i solen och njöt av en glass.

  


Oliver vill självklart hänga med som stora barnen och det fick han för både Albin och Ester. Verkligen supergoa mot Oliver!


Vi hade en mycket mysig dag tillsammans med Ester tills det var dags för Ester att åka hem. Två trötta barn och Albin vägrar säga hej då och Ester blir ledsen. Märkligt att man måste tjura ihop när det är dags för hemgång. Han har lovat att säga förlåt imorgon på dagis - vi får väl se............


Marcus kom hem och jag slängde på mig min nya löparoutfit och tog en kort löparrunda. Kändes väldigt bra - kanske är det nya skorna och kläderna som gjorde det??? Hoppas att det håller i sig!


Även denna kväll gick vi ut efter middagen och Albin fick cykla. Oliver var inte alls på humör så vi fick gå in igen. Somnade strax efter, så han var nog väldigt trött.







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards