No5

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Fam A&O - 10 mars 2010 21:10

Igår var det som sagt Gangstarparty! Med kort varsel lyckades jag få barnvakt. Hade helt missat att Marcus skulle jobba..... men stort tack till mamma & pappa som ställde upp!


Det blev såklart några nya inköp och som vanligt till Albin. Alltid lika kul och kolla på barnkläder.


Innan partyt  hann vi med att leka med Olivia och jag hann även fixa nya jeans till både Albin och Oliver inför fotograferingen. Jag fick båda paren med mig hem :-)!


Solen sken och Carina och Harry dök upp, så vi intog mellisen utomhus - underbart!


Idag efter dagislämningen tog jag och Oliver en promenad med Sandra och Sofie och deras småttingar. Deras småttingar sov gott under promenaden. Oliver töttnade efter ett tag och ville inte sitta i vagnen. Han vill gå med sina nya skor som han är så stolt över ;-)!


När Oliver somnade, så somnade jag oxå. Brukar inte hända, men vad skönt det var. Ny energi när det var dags att hämta Albin.


Idag fick vi besök av Svante och killarna lekte och hade verkligen skoj. Idag var det pruttkudden som gav många skratt. Så härligt och lyssna på dom i smyg och höra dom skratta så dom kiknar.


Marcus var även denna kväll på jobbaktivitet och då brukar jag och Albin beställa thai-mat. Svante stannade kvar och åt med oss. Två killar som är väldigt förtjusta i Thai-mat.


När Svante åkt hem avslutade vi med ett bad och sen var det två trötta killar som somnade. Finns inget mysigare än att snuffa på mina nybadade killar i pyjamas!


Äntligen är resan till Malaga bokad!!





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards