No5

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Fam A&O - 21 februari 2010 18:09

Torsdag: Jag och Oliver förkylda :-(. Klarar inte av luften i storstan ;-). Albin till dagis och jag och Oliver blev hemma och vilade.


Super-Sara kom och hämtade Albin efter arbetspassets slut och han fick leka med Ella på eftermiddagen. Albin stannade kvar på kvällsmat innan jag hämtade hem honom. Tack Sara!!


Fredag: Rösten borta - suck. Oliver febrig - suck. Förmiddagen lugn. Albin glad att mamma inte kunde tjata på honom. Jag som skulle fixa några ärenden i stan, men så blev inte fallet. Tack snälla mamma som fixade ärendet till mig!!


På eftermiddagen åkte Albin till kyrkans barntimme. Oliver och jag passade på att vila.


BVC - viktkontroll för Oliver. Inte gått upp något, men inte ner något heller. Hyfsat gott tecken. Proverna visade ingenting och nu är det laktosfri mat som gäller. Sträng diet! Albin driver alltid med bvc-sköterskan och den här gången lämnade han och sa;

- Trevlig midsommar!!


Kvällen avslutades med Solsidan och OS!


Lördag: Rösten fortfarande bort. En väsande mamma som for runt i huset och plockade undan. Snöat sjukt mycket dagen innan och stora grabbarna gick ut för att skotta och busa i snön.


  


Senare på eftermiddagen dök mina och Marcus föräldrar upp för att fira Marcus. Jag och barnen överlämnde vår present oxå. Vet inte vem som blev gladast Marcus eller Albin :-). Hade köpt ett nintendo wii - så nu ska det spelas. Skitkul!


Lite lek med barnbarnen innan middagen serverades.

  ,

    


Ännu en gång försökte jag mig på chokladfondant. Detta var den sista på ett tag..... shit va sur jag blir :-(.


Vi hamnade framför melodifestivalen - vilket j_vla skämt. Sjukt dåligt!


Jag och Marcus gjorde ett försök att kolla på skidorna, men båda slumrade till i soffan. Blev otroligt besviken att man somnat när man såg resultatet dagen efter.


Söndag: Grattis Grattis Älskling på födelsedagen! Vi bjöd på en sovmorgon innan vi serverade frukost på sängen.


Sen var det dags att installera nintendot. Sjukt kul!!

  


Marcus åkte iväg och införskaffade fler tillbehör och spel till nintendot. Sen vidare för att kolla handboll.


Ella kom förbi och det spelades fotboll och innebandy. Vi hann även med att baka chokladbollar.

  


Ella tyckte hon hade varit här jättelänge och ville åka hem :-).


Nu ska barnen i säng så jag och Marcus kan lira nintendo och kolla OS!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards