No5

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Fam A&O - 20 oktober 2009 21:33

Vi träffade delar av järngänget i parken i stan för lek och bus igår. Som vanligt blev det lunch på babycafét. En fika på stan och ännu mer lek i lekparken.


  


Svante och Ella kom med hem en stund och lekte vidare.


Barn och en mamma som var sjukt trött! Oliver har inte haft sina bästa nätter. Håller nog på att bli förkyld. Somnade när jag nattade Albin zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.


Ännu en dålig natt! Tre på rad. Har inte hänt sen han föddes. Tur att det var dagisdag för Albin så man kunde vila en stund på förmiddagen.


Idag kom Teo hem till oss efter dagis. Albin och Teo har inte lekt på flera veckor och det märktes. Vilken glädje! Dom två kan verkligen vara som hund & katt ibland, men idag lekte dom hur bra som helst och det skrattades en massa.


Killarna var ute en stund medan jag fixade mellis. Plötsligt var dom försvunna och jag gick ut för att leta. När jag kommer bakom huset ser jag dom komma från grannen med ett varsitt äpple. Killarna hade pallat äpplen!! Sorry "sjuan"!


Gott med äpple! :-)

  


När det hade lekts här en stund gick dom hem till Teo för att leka. Jag kunde i lugn och ro fortsätta med all tvätt och packning inför Stockholmsveckan. Vi åker imorgon och stannar en vecka. Ser verkligen fram emot att träffa kompisarna från förr :-)! Ses snart!!


Oliver snart 10 månader! Det har hänt en massa mellan 9-10 månader. 


* kryper

* reser sig mot möblerna

* går längs möblerna

* säger mamma :-)

* klappa händerna

* står stadigt


Vad bra jag är!!

     

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards