No5

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Fam A&O - 13 oktober 2009 20:38

Efter dagislämning åkte jag och Oliver till tandläkaren. Olivers första besök hos tandläkaren. Albin önskade honom lycka till och hoppades att Oliver skulle få en likadan ödla som Albin fick när han var hos tandläkaren.


Oliver hade inte många tänder eller rättare sagt inga tänder att visa upp. Han kröp mest omkring i rummet och drog i alla sladdar. Det var han väldigt nöjd med!


Åkte hem och både jag och Oliver sov i två timmar! Vaknade strax innan lunch som vi åt tillsammans med mamma på golfrestaurangen. Flygande Jakob - smarrigt.


När Albin var hemma igen från dagis tog vi det lugnt och plockade lite här hemma innan vi åkte och lämnade Oliver hos mormor & morfar. Jag och Albin åkte vidare till badhuset. En mycket mysig stund med Albin. Han fullständigt älskar det och är väldigt duktig i vattnet. Tyvärr fick vi inte sitta i bubbelpoolen, men fick med mig Albin in i bastun en kort stund. Vad allting är enkelt att hitta på med en snart fyraåring! Klarar sig själv och man behöver inte tänka så mycket. Vi ska verkligen försöka ta oss till badhuset en gång i veckan, men det är mycket annat man oxå vill hinna med :-).


Kvällsmaten stod på bordet när vi kom för att hämta Oliver. En perfekt avslutning på kvällen. Tack för hjälpen och maten! Nu var lägenheten möblerad och det har blivit riktigt mysigt.


Två barn som slockande i bilen så fort jag rullade ut från parkeringen..........


Skickar en tanke till en vän. Jag tänker på dig! KRAM



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards