No5

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Fam A&O - 5 oktober 2009 19:58

Idag fyller bloggen 1 år! Trodde aldrig att jag skulle fortsätta blogga efter mitt första inlägg, men nu är man fast. Fantastisk dagbok med bilder. Tack Sofie som "tvingade" mig in i det här. Nu kan man se på bloggen vad vi gjorde för exakt ett år sedan.


Här är en bild på mina handbollsfantaster....... Marcus kom hem med en sovande kille efter handbollen igår. Jobbigt att heja på sitt lag och äta godis! En kul grej som Marcus och Albin har ihop.

  


Idag har för ovanlighetens skull varit en lugn måndag. Vårt enda mål idag var att ta oss till banken och tömma spargrisen och få träffa Pippi. Förra året var Albin väldigt blyg för Pippi, men inte det här året. Kanske något reserverad i början, men det lossnade ganska så snabbt.


  


Marcus kom hem lite tidigare, så jag kunde klippa mig. Brukar inte byta hårfrisörska, men idag provade jag ett nytt ställe i byn. Känner mig inte nöjd med håret just nu, men får man bara göra det i ordning själv så kommer det nog kännas bättre - hoppas jag.


Vet inte vad som hänt med Oliver, men helt plötsligt tror han att han kan allt. Stod vid soffbordet och började gå. Han hann inte mer än två steg förrän han rasade omkull. Försöker resa sig till stående mitt på golvet - går inte heller så bra. Det kommer älskade barn!


Grattis mamma & pappa på bröllopsdagen!! Hoppas ni får en trevlig kväll på stan.


Imorgon ska vi överraska Albin och hans kompisar efter dagis och åka till brandstationen på ett studiebesök. Hoppas att det blir uppskattat!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards