No5

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Fam A&O - 26 juli 2009 20:31

Lördag:

För sjätte året i rad var det dags för familjegolfen på min sida. Vi var åtta deltagare och banan vi spelade på är min "hatbana". Är mycket nöjd med min insats - en andraplats!! Marcus vann hela tävlingen och plockade hem pokalen - grattis!.

Mamma får oväntat besök på tee - tror inte att det blev någon birdie på det hålet.

I denna familjegolf är inte första plasten den viktigaste utan det viktigaste

är att inte hamna sist och få en grymt ful porslinselefant med sig hem. Tyvärr pappa i år var det din tur att få elefanten med dig hem.


Efter golfen samlades vi hemma hos oss och grillade och hade prisutdelning.


När barnen somnat i sina vagnar fortsatte vi kvällen med en minigolfrunda. Inget höjdarresultat för min del, men jag kom inte sist i allafall.

Tack Cissi ;-)!


Idag har det storhandlats och gjorts köttbullar. Skönt att ha skafferi, kyl och frys fulla igen.


I veckan har det varit dåligt med besök på gymmet, men fyra golfrundor får man vara nöjd med.


Nu är det dags för soffan och film.


Oliver 7 månader igår! Stora killen. Han vill gärna vara där storebror är och får han möjlighet så vill han gärna dra och känna i brorsan oxå. Inte alltid ok!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards