No5

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Fam A&O - 1 juni 2009 21:00

Nu har jag varit dålig på att blogga igen. Har somnat tidigt de senaste kvällarna. Har plågats av en grym huvudvärk, men nu känns det bättre.


Vilka grymt sköna dagar det har varit. Verkligen sommarvärme!! Det blev premiär vid havet igår och t.o.m vattnet var badvänligt. Marcus och Albin badade och tyckte det var skönt, men jag väntar gärna några grader till.


Helt fantastiskt att ha så nära till stranden och havet. Ångrar inte att vi flyttade från storstan. På stranden fick vi sällskap av flera grannar och Albin fick lekkamrater. Skönt nu när dom är så stora och kan leka på egen hand.


Även idag har vi tillbringat tid på stranden - något bränd på axlarna......


Dagarna går i ett och fortsätter det här vädret kommer jag att befinna mig på stranden.


Lite bilder från helgen;


Albin och Peter på strandpromenad

Albin och jag har känt på vattnet och jag har konstaterat att det är alldeles för kallt att bada, men Albin tyckte det var varmt såklart!

 Stora grabbarna försökte lira lite boll......

Vad har Maja hittat?

Hej William!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards