No5

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Fam A&O - 12 maj 2009 21:53

Skulle man kunna stanna tiden hade jag gjort det nu! Underbara barn, underbar sambo och underbart väder. Jag är LYCKLIG!!


Oliver har bjudit på många goda skratt idag. Busat i vagnen, försökt åla sig framåt, blivit arg på figurerna i babygymet. Han sken upp som en sol när Marcus kom efter jobbet. Skrattade åt ingenting!


Albin vår lilla tokstolle är så grabbig! Han och Marcus spelade en innebandymatch och det gick hett till. När Albin ledde var han bäst och när Marcus ledde matchen ledde dom tillsammans. Viktigt att vinna!! Vem kan han fått det ifrån :-)?


Underbara sambo som jobbar och sliter. Nu är snart sommaren här och vi får njuta av den tillsammans. Love you!


Själv har man fått njuta i solen en stund och på kvällen har jag varit på tupperwareparty. Åkte inte dit för att handla utan få komma hemifrån en stund. Klart att det blev lite handlat..... Fanns många bra saker som jag skulle vilja ha. Tänkte ha ett tupperwareparty själv. Är ni intresserade av att komma skicka en kommentar till mig.


Har lagt in bilder från klassträffen i inlägget lör -sön.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards