No5

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Fam A&O - 29 april 2009 21:16

Idag var tanken att jag skulle ta mig till golfbanan och slå lite bollar, men så blev det inte. Sofie och Maja skulle till stan och vi hängde på. Alltid trevligt att strosa på stan när det är så fint väder. Var tvungen att jaga lite steg oxå :-)


Men innan vi stack till stan tog vi en promenad till dagis för att lämna Albin. Ca 3km blir totala sträckan till och från dagis. Så det är väl en ok start på dagen.


Det blev även en hel del steg genom att gå i affärer. Steg man inte tänker på! Gratis motion.......


Hem och luncha med mamma på golfbanan. Tyvärr hade jag inga golfklubbor med mig, men fick sitta ute och njuta av lunchen.


Hämtade Albin med bil. Ajaj, men jag hann verkligen inte hem och hämta vagnen.


Lek i trädgården innan det var dags att varva ner. Marcus och några grabbar stack till bowlingen för att spela bowling och kolla på fotboll.


Snälla Sofie kom med en hallonkaka som jag precis avnjutit. Tack!

Nu måste jag absolut jaga nya steg imorgon. Det blev 7,5 km idag oxå. Imorgon får jag nog satsa lite mer för att slå det.


Trevlig Valborg!!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards