No5

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Fam A&O - 22 april 2009 20:17

Igår hade vi utvecklingssamtal på dagis. Alltid lika intressant och höra hur sitt barn beter sig på dagis. Albin är en kille som pratar mycket - oh tusan det visste vi ju inte ;-). Han älskar att leka och att vara i centrum - kom med något nytt! Han gillar inte att bli tillsagd..... Som sagt det var inte mycket nytt vi fick reda på, men alltid skönt att stämma av att allt funkar som det ska.


Annars hände inte mycket under gårdagen. Äntligen har jag och Stina bokat vår spa-helg. Blir första helgen i juni!!! UNDERBART! Något jag verkligen ser fram emot.


Idag har vi "hängt" med Sofie och Maja. Dom kom in till oss och Sofie erbjöd sig att sy gardinen till Albins rum. Medan jag ordnade lite lunch till oss var nästan Sofie färdig! Vilken tjej - hon kan det mesta!!


Maja skulle sova middag och jag skulle hämta Albin, så dom gick hem till sitt. Jag tog vagnen och hämtade hem Albin. En trött Albin som somnade på vägen hem. Sofie och Maja kom in igen och åt lite våfflor till mellis och båda mina barn sov. Var riktigt skönt att kunna äta i lugn och ro.


På kvällen kom snickarna hit och diskuterade med Marcus hur vår uteplats ska se ut. 14:e maj sätter projektet uteplats igång! Äntligen!


Jag slängde på mig träningskläder och mötte upp Sofie för en powerwalk. Sofie med pulsklocka och jag med stegräknare. Det blev nog en 3km - alltid en bra start på "fettförbränningen" :-).


Tack Sofie för idag - framförallt ett stort tack för hjälpen med gardinen!! Ser fram emot nästa powerwalk!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards