No5

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Fam A&O - 14 april 2009 21:45

Katastrofnatt - faktiskt den sämsta natten sen Oliver föddes. Tror att jag var uppe en gång i timmen. Stackarn hade feber och hostade. Han har sovit en hel del idag, så jag hann vila mig en stund medan Albin var på dagis.


Oliver verkade piggare nu på kvällen och han börjar få tillbaks sin röst igen och ingen feber. Hoppas att han blir frisk snart!


Underbart väder, så det blev en prommis till dagiset. Vi kunde sitta ute och äta mellis när vi kom hem. Fick sällskap av Filip och Maja. Efter mellisen blev det ytterligare en prommis till lekparken där vi fick sällskap av fd grannen och hennes dotter och en kompis till Filip och hans son. Oliver fick prova på att gunga en lite stund och verkade trivas riktigt bra i gungan.


Hem och fixa lite mat innan det var läggdags för barnen. Skönt att dom somnar ungefär samtidigt, så man får lite kväll på tu man hand. Jag framför datorn och Marcus framför fotbollen :-).


Tack vare en vän till mig kommer jag få en gratis tvätt av antingen soffa, matta eller säng imorgon av ett företag som endast gör detta för reklamsyfte - bullshit. Har hört att dom försöker sälja en dammsugare för endast 37.000kr - sjukt!! Så fort jag kommer höra något om sälj, så kommer jag visa vart dörren finns. Gör ju inget att dom tvättar, men ska inte köpa något. Någon som vill att jag lämnar ert nummer?? Det är endast reklamsyfte - haha!!

Tack Jennie och Kenneth!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards