No5

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Fam A&O - 16 mars 2009 21:01

Vår i luften - underbart! Vi började förmiddagen med en prommis till ankorna som fick lite mat. Vi passade på att svänga inom mitt jobb för att säga hej. Känns som det var en evighet sen man jobbade - troligen bortglömd oxå........Får ringa och presentera mig några dagar innan jag ska börja jobba igen, :-). Det är ett tag kvar till dess, så jag ska inte fundera på det så mycket.


Självklart besökte vi "slottet" som Albin tycker är så kul att leka i. Hittade en död fågel och försökte förklara att fågeln aldrig mer skulle kunna flyga. Han hade lite svårt att förstå det.

- Men mamma, han kanske kan flyga imorgon igen.

Inte helt lätt att förklara.


Marcus fortfarande hängig. Gick ändå till jobbet, men borde nog ha stannat hemma och vilat upp sig. Kanske lättare att få vara i fred på jobbet än hemma. Albin är helt toppad!! Märks att han inte varit på dagis på ett par dagar. Bäst att han får gå imorgon.


Efter middagen tog jag med mig Oliver och gick en promenad. Så skönt! Hoppas nu att våren är på väg.


Försöker träna Oliver att ligga på mage en liten stund varje dag, men det är omöjligt. Han snurrar bara runt. Så fantastisk go denna kílle är!














Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards