No5

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Fam A&O - 12 mars 2009 20:53

Det var längesen som jag hade tiden, orken och lusten att skriva här på bloggen, men nu är det åter dags att få ner några rader....

Just nu är man inne i en ganska tuff period på jobbet och man märker att man är saknad där hemma när man kommer hem.

Idag har det tydligen inte varit någon höjdardag för Annica här hemma med killarna. Albin kom hem i ganska risigt skick från dagis igår (apa-förkyld). Då vet man att den kommande natten inte kommer att bli någon törnrosa-sömn och så blev det inte heller. Albin spydde sin vana trogen ner sängen runt midnatt precis som det brukar vara första förkylningsnatten. Det blir inte mycket till sömn för någon de nätterna. Hoppas att du får en bättre natt i natt älskling! (det behövs om man skall vara hemma med två superkillar!)

När jag kom hem från jobbet orkade vi inte med någon middagslagning så det fick bli en mitt-i-veckan-skräpmat. Albin som redan tagit på sig pjamas och druckit välling fick något oväntat förnyade krafter när jag ringde och beställde. Då ville han plötsligt följa med. (brukar inte vara aktuellt att bryta filmstunden!!).

När vi kom ner till pizzerian uppdagades hela hans plan. Han var sugen på godis och har inte glömt att bagaren gärna delar med sig av sina klubbor. Smart kille det där!


Ett avlutande tips från den ekonomiska världen:

Satsa på Rysslandsfonder.


Ganska fantastiskt att man har en sån fin familj som man har och jag uppskattar verkligen det jobbet som du gör här hemma med våra prinsar varje dag älskling, puss och godnatt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards