No5

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Fam A&O - 4 mars 2009 18:08

Igår åkte jag och Oliver till Hanna och Doris som bjöd på en god frukost! Mätta och belåtna gick vi en lång runda i ganska så snabbt tempo, eftersom jag hade en tid att passa. Kändes i magen efteråt, men det var skönt att röra på sig.


På eftermiddagen kom våra fd grannar Petra och Cornelia på besök. Tanken var att Albin och Cornelia skulle leka av sig, men dom var som hund och katt. Har alltid lekt så bra ihop, men den här dagen var ingen bra dag. Ja ja det blir väl bättre nästa gång.

Tror Albin har gått och blivit kär i Emy - vill bara leka med Emy!


Idag fick jag en lugn förmiddag. Faktiskt skönt och bara vara hemma och ta det lugnt.


På eftermiddagen kom min fantastiska granne Sofie och söta Maja in för att hjälpa mig med gardinen till Olivers rum. Snabbt och proffsigt gjort! Vet inte hur jag ska tacka för detta. Bild kommer när hela rummet är klart.



Ett stort TACK!!





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards