No5

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Fam A&O - 12 februari 2009 10:35

Så här såg det ut igår när vi vaknade. Riktigt vinterväder - superfint!

Ok jag har inte längtat efter snön direkt utan vill att våren ska komma, men fint är det.



Usch det var även dags för tandläkarbesöket som jag bävat för. Sjukt nervös. Skratta inte åt mig nu, men det var ganska pinsamt att komma till tandläkaren.......

Det var inte visdomstanden som jag hade haft ont i. Hade förkylningsblåsor precis intill.....haha. Så det blev en helt vanlig undersökning istället. Var i och för sig livrädd att tänderna hade blivit förstörda under graviditeten, men allt såg fint. Så nu är det minst ett år till nästa gång. Underbart!

Väldigt lättad efteråt.


Det var en glad mamma som kom hem till sina barn igen. Slängde på oss vinterkläder för nu var det dags för snöbollskrig och bygga snögubbe. Det var otroligt kul att busa i snön. Det var ett antal år sedan! Gjorde t.o.m en snöängel - ja jag vet att jag är 30 år men men kul hade vi.




På kvällen var det dags för landskamp på TV. Detta krockade med top model, så jag bytte plats med Filip (grannen), så vi brudar kunde kolla på top model. Det bjöds på te och en smaskig chokladkaka.

Tack för igår!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards