No5

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Fam A&O - 22 december 2008 21:01

Första lediga dagen och det känns bra. Till en början kände jag mig väldigt rastlös, men sen lyckades jag slappna av.


Det blev en lugn och skön dag. Lek och mys på förmiddagen sen försökte vi gå ut i blåsten, men det var inget skönt att vara ute idag. Så det fick bli lite lek i trädgården. Albin gick runt huset med sin verktygslåda och fixade allt som skulle fixas. Det var mycket som var trasigt.......


Vi gick in och Albin hoppade i ett varmt bad som blev ett kallt bad. Badade över en timme!!


Marcus kom från jobbet och berättade att faster Lina & Yasin skulle komma.

Vilken höjdare! Det tog inte lång tid innan de dök upp och vår kille förvandlades totalt. Det var stim och stoj. Kan bara tänka mig hur julafton blir när alla kommer....... Får nog tvinga honom att vila middag på julafton annars kommer det nog sluta med katastrof!


Imorgon är det dags för sjukhuset igen! Dom vill kolla hjärtljuden ytterligare en gång. Hoppas att allt är som det ska!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards