No5

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Fam A&O - 16 december 2008 21:09

Vem kunde tro att man skulle vakna till en jordbävning?? Kände hur hela sängen började skaka, sprang upp för att kolla ut. Marcus undrade vad som hände...... han måste ha sovit hårt. Väggarna vibrerade och det lät konstigt. Tanken att det skulle vara en jordbävning slog mig aldrig. Marcus trodde på oväder, men när skakandet var över var det så lugnt och tyst ute. Kändes som det höll på i flera minuter, men det var visst 20 sek.

Innan jag stack till jobbet slog jag på text-tv och där stod det faktiskt att det hade varit jordbävning i Skåne! Stora samtalsämnet idag.....


Jobbet bjöd på jullunch, som man tyvärr inte fick behålla :-(. Nu får bebben pluppa ut mer än gärna!


Marcus kom hem med en Saab 9,5 som ska provköras fram till fredag. Lutar nog åt en Saab. Bryr mig inte så mycket utan det där får Marcus sköta. Visst är det kul med en ny bil, men har inte orken att leta och provköra. Just nu är han och grannen ute och provkör. Så är det någon som vill köpa en Toyota Avensis så har vi en till salu!!


Tre dagar kvar på jobbet!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards