No5

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Fam A&O - 10 december 2008 22:09

Nu kommer det lite gnäll igen, men fy katten va jag mår konstigt igen. Jag som trodde att jag skulle få avsluta med att må bra! Men nu börjar man se målet i allafall. Inom sex veckor är det över! Tror och hoppas att det är över innan dessa sex veckor har gått, men men man vet aldrig. Håret och tånaglarna är klippta, så jag är redo ;-). Har funderat på att ut och jogga en sväng i helgen, så kanske det sätter fart. Marcus vill dock att bebben ska födas 2009, men för min del får det gärna vara över NU!


I måndags var jag och Albin och klippte oss. Det är roligt att gå till frissan för där får man godis om man varit duktig. Inte jag då - tyvärr. Albin var nöjd - två skumtomtar och två klubbor.


Idag åkte vi hem tidigt. Albin och jag skulle vila tillsammans hemma, men Albin skulle absolut inte vila. Slängde på en film och la mig i soffan. Jag somnade inom ett par minuter. Vet inte hur länge jag hade sovit när jag kollade till Albin i den andra soffan. Då sov han så gott! Han som absolut inte skulle sova!


Sen byggde vi med leran som han fått av T & C. Skoj!


Fick en skiva av dagis som hade gjort ett fotoalbum från det han började dagis fram till idag. Vilken present! Tyvärr lyckades jag inte få in någon bild.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards