No5

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Fam A&O - 12 november 2008 19:36

Än en gång får man tacka sina föräldrar och svärföräldrar. Vad hade man gjort utan dom? Mamma & pappa kom och hjälpte till att tömma sovrummet, så målaren kan måla taket. Snart grovjobbet klart! Svärfar kom och hämtade Albin, så jag kunde åka till föräldrautbildningen. TACK till er båda!!


Jag var väldigt skeptisk till föräldrautbildningen. Jag kan ju allt redan.....;-). Så jag åkte dit för det sociala. Det visade sig vara mycket trevligt. Vi var flera som väntade barn nummer 2. Kul att det var så många i sin egen ålder.

Alla hade väldigt nära BF-datum, så det var kul att studera allas magar. Min var klart minst. Det fanns dom med gigantiska magar....puh.


Nu väntar jag på att min lilla älskling ska komma hem! Tänk vad man sakna någon efter så få timmar. Det är så tomt och tyst i huset när ingen av grabbarna är hemma. Båda är bra på att höras....hihi. Lika till utseendet och sättet.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards