No5

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Fam A&O - 5 november 2008 19:27

Dags att ge besked till jobbet hur länge man ska vara hemma...... Otroligt svårt tycker jag. Tanken just nu är att jag kommer vara hemma t.o.m 2010-09-01. Marcus kommer inte ta någon pappaledighet den här gången utan kommer ta ledigt när barnen är lite större. Ett klok val!


Imorgon är det dags för mitt utvecklingssamtal på jobbet. Känns inte särskilt kul, eftersom det här året har varit upp och ner. Varit sjukskriven från och till. Har inte riktigt varit mig själv det här året! Hoppas chefen har överseende med detta. Han är ju dock man i 50-års åldern, så man vet aldrig......


I eftermiddags var snickaren här och delade av Albins rum med en vägg. Kändes som Albin förstod att han var tvungen att dela med sig. Han förklarade vart han skulle sova och vart bebben skulle sova.


Funderar på att ta med Albin på bio på fredag och se Spöket Laban. Den vara ca 40 min. Kan nog vara mysigt om han vill sitta still! Annars är det bara att lämna salongen. Kan vara kul att testa!


Snart dags för "Bönderna"!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards