No5

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Fam A&O - 11 oktober 2008 22:09

Ingen höjdarnatt! Fick kramp i benet och mådde sjukt illa. Än så länge har jag klarat mig bra om nätterna, så jag hoppas att detta inte upprepas. Hade glömt bort det där med kramperna. Så det blev en seg morgon, som tur var fastnade Albin framför morgonprogrammen, så man kunde sova en stund till.


Efter frukosten gick grabbarna ut för att fixa i trädgården. Dom plockade äpplen och sågade ner grenar. Ni som känner oss väl undrar nu säkert om vi verkligen äger en såg. Det gör vi inte! Tack grannarna för lånet!


Medan grabbarna var ute stod jag i köket och gjorde en chokladpannacotta som vi skulle ha till kvällen. Jo det är sant! Och det blev GOTT!


Sedan var det dags för vila innan vi fick besök av mormor & morfar och farmor & farfar. Vi åt exotisk planka som vi hade beställt. Sedan åt vi den goda efterrätten.


Albin blev lite hängig till middagen och verkade inte alls må bra, men efter lite medicin i kroppen kvicknade han till. Det var bara Albin som hördes......blablabla. Han älskar verkligen att få vara i centrum. Albin gick och la sig och lugnet spred sig. Vi kunde nu kolla på Sverige - Portugal i lugn & ro. Trist match!


Ett stort TACK för presenterna!

Kram



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Skapa flashcards