No5

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Fam A&O - 5 oktober 2008 19:46

Just det hur hamnade jag här?? Jo, ett vad med grannen som jag inte ens var med på...... men men vad gör man inte för att göra grannarna nöjda och glada ;-) Vi får väl se hur länge man orkar hålla på.


Ni kanske vill veta vad vadet gick ut på. Det var dags var årets bowlingmatch mot Sofie (grannen) och hennes mamma. Jag och mamma är med i en bowlingturnering som även dom är med i. Så det var en viktig match att vinna. Man spelar om 5 poäng och Sofie tyckte att jag skulle börja blogga om dom vann en match. Tyvärr lyckades dom vinna en match - hur nu det gick till........

Idag hade vi även våra familjer med oss, så det var ett stort publikstöd. Albin fick prova att kasta iväg några klot - han tyckte det var superskoj! Ärvt talangerna efter sin mamma tro???


Förutom bowlingmatchen idag har det varit en ganska händelselös dag. Vi var otroligt slitna efter gårdagens 30-årsfester. Inte riktigt van att vara ute i svängen. Kl.01:00 gav jag upp - då var folk så onyktra och högljudda att det började bli jobbigt. Åkte hem och skickade hem barnvakterna (svärmor och svärfar) som hade somnat i soffan. Tack för hjälpen! Och ett stort tack för kanelbullarna som svärmor bakat.


Antal besök på porslinsbussen idag (än så länge) = 2

När ska det ta slut??


Grattis mamma & pappa på bröllopsdagen!! Tänk om jag oxå hade fått fira sådana dagar ;-)


Dags för favvoprogrammet - Ensam mamma söker.


Vi får väl se om det dyker upp fler inlägg....



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

No5:s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards